ဝမ္းေျမာက္တတ္မွ ခ်မ္းသာရ
@@@@@@@
ဘာေဝထ မုဒိတာ စိတၱံ,
သေတၱသု သုခိေတသု စ၊
မုဒိတံ ဘာဝယိတြာန,
သတၱာ ဂစၧႏၲိ သုဂၢတိ ံ။
ေဘာေႏၲာ-တရားခ်စ္ခင္ စိတ္ေကာင္းဝင္သည့္ တရားနာပရိသတ္အေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတို႔။
တုေမွ-ကုသိုလ္တရား ပြားမ်ားလိုလား သင္သူေတာ္မ်ားတို႔သည္။
သုခိေတသု စ-ေလာကစည္းစိမ္ ဂုဏ္သိန္ျပည့္ဝ ခ်မ္းသာျခင္းသို႔ ေရာက္သည္လည္း ျဖစ္ကုန္ေသာ။
သေတၱသု-ခုေရာေနာက္ပါ ခ်မ္းသာသုခ ျပည့္စုံၾကသည့္ မ်ားလွေထာင္ေသာင္း သတၱအေပါင္းတို႔၌။
မုဒိတာ စိတၱံ-ဤသတၱဝါ ဆင္ရဲကြာ၍ လိုရာျပည့္ဝ ခ်မ္းသာစြာ့-ဟု ေမ်ွာ္ဆခ်င္းေထာက္ ဝမ္းေျမာက္ေသာ မုဒိတာ စိတ္ကို။
ဘာေဝထ-သတိသမၸဇဥ္ အျမဲယွဥ္လ်က္ ဆင္ျခင္ႀကိဳးစား ပြားမ်ားၾကကုန္ေလာ။
မုဒိတံ-ဆင္ရဲကင္းေပ်ာက္ ခ်မ္းသာေရာက္သည့္ မ်ားေျမာက္လွစြာ သတၱဝါကို ျမင္ရာၾကားရာ ေတြ႔ႀကံဳရာ၌ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာ မုဒိတာ တရားကို။
ဘာဝယိတြာန-သတိသမၸဇဥ္ အျမဲယွဥ္လ်က္ ဆင္ျခင္ႀကိဳးစား ပြားမ်ားၾကကုန္၍။
သတၱာ-ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ မုဒိတာ စိတ္ထား ေန႔စဥ္ပြားသည့္ စိတ္ထားျဖဴစင္ ေမ်ွာ္ျမင္ရွိျငား သတၱဝါမ်ားတို႔သည္။
သုဂၢတိ ံ-ေကာင္းမႈရွင္မ်ား ေပ်ာ္စံစားသည့္ လူနတ္ျဗဟၼာ နိဗၺာန္အထိ အေကာင္းဆုံးဂတိသို႔။
ဂစၧႏၲိ -ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ မုဒိတာစိတ္ထား ဂုဏ္စြမ္းအားျဖင့္ ပါရမီ စြမ္းသေလာက္ စခန္းေပါက္ေအာင္ လွမ္းေရာက္နိုင္ၾကပါ ေပကုန္သတည္း။
@@@@@@@@
တရားေခါင္းစဥ္ ေမ့သြားၾကၿပီလား
ဘာတဲ့
(@@@@@)
ဝမ္းေျမာက္တတ္မွ ခ်မ္းသာရတရာေတာ္
ျဗဟၼဝိဟာရတရားေလးပါးထဲက မုဒိတာ အက်ဳိးကို အဓိကအေနနဲ႔ ေဟာေပးမွာ
ဒါေပမဲ့ ေယာဂီအသစ္ေတြ ထပ္ပါလာေတာ့
ျဗဟၼဝိဟာရတရားေလးပါးရဲ႕ ရွင္းခ်က္ေတြကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္ျပီး ျပန္ေျပာ ေပးမယ္။
@@@@@
ျဗဟၼဝိဟာရဆိုတာ
ျဗဟၼပုဒ္ႏွင့္ ဝိဟာရပုဒ္ကို တြဲစပ္ထားတာ
ျဗဟၼဆိုတာက
ျမင့္ျမတ္ျခင္း၊ ျဖဴစင္သန္႔ရွင္းျခင္းေပါ့။
ဝိဟာရဆိုတာကေတာ့ ေနထိုင္က်င့္သုံးျခင္း။
ျဗဟၼာတို႔ကဲ့သို႔ ေနထိုင္က်င့္သုံးျခင္းလို႔ ဆိုနိုင္တယ္။
ျဗဟၼာတို႔ဟာ ျဖဴစင္သန္႔ရွင္းေသာစိတ္ျဖင့္ ေနထိုင္ ၾကသကဲ့သို႔ပင္ ျဗဟၼဝိဟာရတရားကို ပြားမ်ားသူတို႔သည္လည္း ျဖဴစင္သန္႔ရွင္း ေသာစိတ္ျဖင့္ေနထိုင္တတ္ၾကတယ္။
ျဗဟၼဝိဟာရကို ျဗဟၼစရိယတရားအျဖစ္ မဟာေဂါဝိႏၵသုတ္မွာ
ေဟာၾကားေတာ္မူထားတာလည္းေတြ႔ရေသးတယ္။
ျဗဟၼစရိယဆိုတာ ျမတ္ေသာအက်င့္လိုအဓိပၸာယ္ရတယ္။
အဘိဓမၼာေဝါဟာရအေနအားျဖင့္ အတိုင္းမသိေသာ သတၱဝါပညတ္ကို အာ႐ုံျပဳေသာေၾကာင့္ အပၸမညာလို႔လည္းေခၚတယ္။
ျဗဟၼဝိဟာရတရားဟာ ေမတၱာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာ ႏွင့္ ဥေပကၡာဆိုျပီး
ေလးပါးရွိတယ္။
ပထမက ေမတၱာ
ေမတၱာဆိုတာက
သတၱဝါတို႔၏ အက်ိဳးကို လိုလားေသာ အျခင္းအရာအားျဖင့္ ျဖစ္တဲ့ အေဒါသေစတသိက္ေပါ့။
ဥပမာ
မိခင္ဟာ မိမိသားငယ္၏ အက်ိဳးကို လိုလား သကဲ့သို႔ပင္ သတၱဝါတို႔၏ အက်ိဳးစီးပြားကို လိုလားျခင္းသည္ ေမတၱာရဲ႕သေဘာပါ။
ေဒါသဗ်ာပါဒ၏ ပ်က္စီးျခင္းဟာ ေမတၱာတရာ၏ ျပည့္စုံျခင္းပဲ
တဏွာခ်စ္နဲ႔ ခ်စ္ခင္ေနၾကျခင္းဟာ ေမတၱာ၏ ပ်က္စီးျခင္းပဲ။
တဏွာရာဂဆိုတာ ေမတၱာတရားရဲ႕ အနီးကပ္ ရန္သူ။
ေဒါသဗ်ာပါဒဆိုတာ ေမတၱာတရားရဲ႕ေဝးေသာ ရန္သူ။
ေမတၱာတရားကို သဘာဝဓမၼ ထုတ္ၾကည့္တဲ့အခါမွာ
ေမတၱာ၏ လကၡဏာကား အက်ဳိးကိုလိုလားျခင္း
ေမတၱာ၏ ကိစၥကား
အက်ိဳးစီးပြားေဆာင္ရြက္ ျခင္း
ေမတၱာ၏ပစၥဳပ႒ာန္
ျမန္မာလိုေျပာေတာ့
ေမတၱာ၏ သ႐ုပ္သကန္ေပါ့
ေမတၱာ၏ သ႐ုပ္သကန္ဟာ
ေဒါသကို ပယ္ေဖ်ာက္ျခင္းပဲ
ေမတၱာ၏အနီးဆုံးအေၾကာင္းကေတာ့ အေကာင္းဘက္မွ ႐ႈျမင္ျခင္းေပါ့
ေမတၱာပြားပုံ မေျပာေတာ့ဘူး
ဟိုေနက ေဟာျပီးသာ
ဒီေလာက္ဆို အရင္ေန႔က ေဟာေပးခဲ့တဲ့ ေမတၱာဂုဏ္ရည္
(သို႔မဟုတ္)
ဧတဒဂ္သခင္ ေမတၱာရွင္မေလး တရားေတာ္ကို အရိပ္အျမြက္ေလာက္ ျပန္ သတိရေလာက္ပါျပီလို႔ ယူဆမိပါတယ္။
ဟိုေနကလို႔ ေမတၱာပြားပုံေတြ ေျပာေနရင္ ဒီေန႔ေခါင္းစဥ္ေပးထားတဲ့ တရားကို ေဟာျဖစ္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး။
ေမတၱာပြားနည္း အက်ဥ္း
ပါဠိလိုေတာ့
သေဗၺ သတၱာ သုခိတာ ေဟာႏၲဳ။
လံုးစံုမ်ားစြာ သတၱဝါ
ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ျမဲပါေစေပါ့
အဂၤလိပ္လို ပြားခ်င္ရင္ေတာ့
May all being be happy and secure.
@@@@@@@@@@
ေမတၱာျပီးေတာ့
ဒုတိယက က႐ုဏာ
ကရုဏာရဲ႕အဖြင့္ေတြက အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ဒီထဲကနွစ္ခုေလာက္ေျပာမယ္။ နွစ္ခုေလာက္ေျပာမယ္ဆိုေတာ့ ဒီနွစ္ခုေလာက္ပဲ က်က်နနမွတ္မိေတာ့တယ္။
က႐ုဏာကိုဖြင့္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ
ပရဒုေကၵ သတိ သာဓူနံ ဟဒယကပၸနံ ကေရာတီတိ ကရုဏာ။
အဓိပၸာယ္ကေတာ့
ကရုဏာ-ဆိုတာ ဆင္ရဲႏြမ္းပါးတဲ့ ဒုကၡိတ သတၱဝါမ်ားကို ျမင္ရၾကားရ ေတြရတဲ့အခါ သူတို႔ခံစားေနရတဲ့ဒုကၡကို ပယ္၍ ကယ္တင္ေသာအားျဖင့္ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ရဲ႕ႏွလုံးသားကို တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားေအာင္ ျပဳတတ္တဲ့ သေဘာကို ေျပာတာပါ။
ေနာက္တစ္နည္းက
ကိဏာတိ ပရဒုကၡံ ဟိ ံသတိ ဝိနာေသတီတိ ကရုဏာ-တဲ့
သူတစ္ပါးခံစားေနရတဲ့ ဒုကၡကို ပယ္နိုင္သည္ျဖစ္ေစ မပယ္နိုင္သည္ျဖစ္ေစ ေပ်ာက္သည္ျဖစ္ေစ မေပ်ာက္သည္ျဖစ္ေစ ထိုဒုကၡကို ဖ်က္ဆီးပယ္ရွားတတ္တဲ့သေဘာတဲ့
ဥပမာ
မိခင္က သားငယ္ကို မက်န္းမမာဖ်ားနာမႈမွ သက္သာေပ်ာက္ကင္းေစလိုသကဲ့သို႔ပင္ သတၱဝါတို႔ကို ဒုကၡမွလြတ္ေျမာက္ ေစလိုမႈသည္ က႐ုဏာ၏ သေဘာျဖစ္တယ္။
က႐ုဏာ၏ ဆန္႔က်င္ဘက္ တရားကား ဝိဟႎသာ ျဖစ္တယ္။
ရွင္ရွင္ေျပာရရင္ ေဒါသေပါ့
ဝိဟႎသာဆိုတာ ညႇဥ္းဆဲလိုေသာ သေဘာပဲ
က႐ုဏာဆိုတာ ဒုကၡမွလြတ္ေျမာက္ေစလိုေသာ သေဘာ
မိမိႏွင့္ေဆြမ်ဳိးေတာ္စပ္သူတို႔
ဒုကၡေရာက္ေနသည္ကို ျမင္ရ၊ ၾကားရလွ်င္ က႐ုဏာႏွင့္ ဆင္တူေသာ စိတ္ခံစားမႈတစ္မ်ဳိးျဖစ္ေပၚလာတတ္ၾကတယ္။
အဲ့ဒါ က႐ုဏာအစစ္ မဟုတ္ဘူး
ေဒါမနႆ လို႔ေခၚတဲ့ စိတ္ပူပန္မႈသာ ျဖစ္တယ္။
က႐ုဏာ၏ အနီးဆုံးရန္သူက
ေဂဟသိတ ေဒါမနႆ -
ကာမဂုဏ္ကိုမီွျပီးတဲ့ စိတ္ပူပန္မႈပဲ
က႐ုဏာ၏ ေဝးေသာရန္သူကေတာ့
ဝိဟႎသာ-ညႇဥ္းဆဲမႈ
က႐ုဏာရဲ႕ လကၡဏာက
ဆင္းရဲဒုကၡကို ပယ္ေဖ်ာက္ေပးျခင္း
က႐ုဏာရဲ႕ကိစၥက
သူတစ္ပါးတို႔၏ ဆင္းရဲဒုကၡကို သည့္မခံႏိုင္ျခင္း
က႐ုဏာရဲ႕ပစၥဳပ႒ာန္-ေခၚ-သ႐ုပ္သကန္ကေတာ့
အဝိဟႎသာ-မညႇဥ္းဆဲ လိုျခင္း
က႐ုဏာရဲ႕ ပဒၵ႒ာန္-ေခၚ
နီးေသာအေၾကာင္းက
ဒုကၡိတသတၱဝါပဲ။
က႐ုဏာပြားမ်ားနည္း
ပါဠိလို
သေဗၺ သတၱာ ဒုကၡာ မုစၥႏၲဳ။
သတၱဝါအားလုံး ဆင္းရဲဒုကၡမွ လြတ္ေျမာက္ပါေစ။
§§§§§§§§§
တတိယက မုဒိတာ
မုဒိတာဆိုတာ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း
မိခင္က သားငယ္ကို
ငယ္ရြယ္ႏုပ်ဳိမႈ၌ ၾကာျမင့္စြာ
တည္ေစလိုသကဲ့သို႔ပင္
သူတစ္ပါးတို႔၏ ရၿပီးစည္းစိမ္ကို
မပ်က္စီးေစလိုျခင္း၊
တည္ၿမဲေစ လိုျခင္းဟာ မုဒိတာ၏ သေဘာပဲ
ေနာက္ျပီ မုဒိတာဆိုတာ
မေမြ႕ေလ်ာ္ျခင္းကို ပယ္ေဖ်ာက္ေၾကာင္းျဖစ္တယ္။
မေမြ႕ေလ်ာ္မႈ ကင္းေပ်ာက္ေနျခင္းသည္ မုဒိတာ၏ ျပည့္စုံျခင္းျဖစ္တယ္။
သို႔ေသာ္ မိမိႏွင့္ ေဆြမ်ဳိးနီးစပ္ေတာ္သူတို႔၏ ႀကီးပြားတိုးတက္မႈကို ျမင္ရ၊ၾကားရ ေတြ႕ရသျဖင့္ ရႊင္လန္းႏွစ္သက္ျခင္းသည္ မုဒိတာအစစ္ မဟုတ္ဘူး။
အဲလိုျဖစ္ေနတာကို
ေလာဘမူေသာမနႆ သဟဂုတ္စိတ္လို႔ ေခၚတဲ့
ေလာဘႏွင့္တကြျဖစ္ေသာ ရႊင္လန္း ႏွစ္သက္သည့္စိတ္သာျဖစ္တယ္။
မုဒိတာ၏ အနီးကပ္ရန္သူဟာ
ေဂဟသိတ ေသာမနႆ -
ကာမဂုဏ္ကိုမီွတဲ့ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းပဲ
ေဝးေသာရန္သူကေတာ့
ပါဠိလို-အရတိ-
မေမြေလ်ွာ္ျခင္းဘဲ
ဝမ္းေျမာက္ျခင္းဟာ
မုဒိတာ၏ လကၡဏာ
မုဒိတာ၏ ကိစၥဟာ
သူတစ္ပါးႀကီးပြားေနတာကို မနာလိုမျဖစ္ျခင္းပဲ
မုဒိတာ၏ ပစၥဳပ႒ာန္ေခၚ
သ႐ုပ္သကန္ကေတာ့
အမ်က္ထြက္ျခင္း မရွိတာ
မုဒိတာ၏ နီးေသာအေၾကာင္းကေတာ့
သတၱဝါတို႔၏ ႀကီးပြားတိုးတက္မႈ
မုဒိတာ ပြားမ်ားနည္းအက်ဥ္းကို
ဋီကာမွာေတာ့
သေဗၺ သတၱာ
လဒၶသုခသမၸတၱိေတာ မာ ဝိဂစၧႏၲဴ ။တဲ့
လဒၶသုခသမၸတၱိေတာ-လို႔ေတြ႔တယ္။
အမ်ား ပို႔သတဲ့ပုံကေတာ့
သေဗၺ သတၱာ
ယထာ လဒၶသမၸတၱိေတာ မာ ဝိဂစၧႏၲဴ
သတၱဝါအားလုံး ရၿပီးစည္းစိမ္မွ မဆုတ္ယုတ္ၾကပါေစကုန္လင့္၊
အေျဖာင့္ေျပာရရင္
ရၿပီးစည္းစိမ္တို႔ကို
ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ၾကပါေစ ပြားမ်ားေနျခင္းပဲ
@@@@@@@@@
စတုတၳက ဥေပကၡာ
ဥေပကၡာ ဆိုတာ
တရားကိုယ္အားျဖင့္
တၾတမဇၩတတၱာ ေစတသိက္ပဲ
အဓိပၸါယ္ကေတာ့
ခ်ီးမြမ္းျခင္း၊ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း၊
ခ်မ္းသာျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊
လာဘ္ရျခင္း၊ လာဘ္မရျခင္း၊
အၿခံအရံ အေက်ာ္အေဇာရရွိျခင္း၊
အၿခံအရံ အေက်ာ္အေဇာမရရွိျခင္း
ဟူေသာ ေလာကဓံတရား ရွစ္ပါးႏွင့္ ေတြ႕ႀကံဳေသာအခါ စိတ္ကို
အလယ္အလတ္ထားျခင္း၊
မွ်မွ်တတ ႐ႈျမင္တတ္ျခင္းသေဘာပဲ
ဥပမာ
မိခင္ဟာ သူတစ္ပါး
အကူအညီမပါဘဲ
တစ္စုံတစ္ရာကိစၥေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေသာ သားကိုျမင္ေသာအခါ
မိမိစိတ္ကို အလယ္ အလတ္ထား
မွ်မွ်တတ ႐ႈျမင္တတ္သကဲ့သို႔
တစ္စုံတစ္ခုေသာကိစၥကို သူတစ္ပါး၏ အကူအညီမပါဘဲ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေသာ သတၱဝါတို႔အေပၚမွာ
စိတ္ကို အလယ္အလတ္ ထားျခင္း၊
မွ်မွ်တတ႐ႈျမင္ျခင္းသည္ ဥေပကၡာသေဘာျဖစ္တယ္။
ဥေပကၡာ၏ ျပည့္စုံျခင္းဟာ
ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္း အစြန္းႏွစ္ဖက္ကို ေရွာင္ရွားႏိုင္ျခင္းပဲ
ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္းတို႔၏ မရွိျခင္းလို႔ဆိုရမယ္။
ဥေပကၡာ၏ အနီးကပ္ရန္သူက
ေဂဟသိတအညာႏုေပကၡာ-
ကာမဂုဏ္ကို မွီေသာညာဏ္မွကင္းေသာ ၾကည့္ရႈျခင္ျဖစ္ျပီး
ေဝးေသာရန္သူကေတာ့
တပ္မက္မႈရာဂႏွင့္ အမ်က္ထြက္မႈ-ပဋိဃတို႔ ျဖစ္တယ္။
ဥေပကၡာ၏လကၡဏာက
သတၱဝါတို႔အေပၚ အလယ္အလတ္ထားျခင္း
ဥေပကၡာ၏ ကိစၥ
ညီမွ်စြာ႐ႈျခင္း မွ်မွ်တတ ႐ႈျခင္း
ဥေပကၡာ၏ပစၥဳပ႒ာန္-
သ႐ုပ္သကန္ကေတာ့
ရန္လိုမႈကို ၿငိမ္းေစလိုေသာ သေဘာရွိျခင္း
ဥေပကၡာ၏ပဒ႒ာန္ဆိုတဲ့
အနီးကပ္အေၾကာင္းကေတာ့
ကံအတိုင္း ျဖစ္ၾက၏ဟု ႐ႈျမင္ျခင္း
သေဘာ
ဥေပကၡာပြားမ်ားနည္း
အလြယ္ဆုံးကေတာ့
သေဗၺ သတၱာ ကမၼႆကာ
သတၱဝါတို႔သည္ ကံသာလွ်င္
ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာ ရွိၾက၏-လို႔ပြားေပါ့
ျဗဟၼဝိဟာရတရားတို႔ကို
ပြားမ်ားျခင္းျဖင့္
ဝိပႆ နာသုခ-ဝိပႆ နာခ်မ္းသာ
ဘဝသမၸတၱိ-ဘဝစည္းစိမ္ဥစၥာႏွင့္ ျပည့္စုံျခင္း
ဒိ႒ဓမၼသုခဝိဟာရ-ယခုဘဝ၌ပင္ ခ်မ္းသားျပည့္စုံနိုင္တယ္
ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္း ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ေနႏိုင္ျခင္း
ဒါတင္မကူေသးဘူး
အက်ဳိး ၁၁ မ်ဳိးကိုလည္း ရရွိခံစားႏိုင္တယ္
၁။ ခ်မ္းသာစြာ အိပ္ရျခင္း၊
၂။ ခ်မ္းသာစြာ ႏိုးထရျခင္း၊
၃။ မေကာင္းေသာ အိပ္မက္ မျမင္မက္ျခင္း၊
၄။ လူတို႔ ခ်စ္ခင္ျခင္း၊
၅။ နတ္တို႔ ခ်စ္ခင္ျခင္း၊
၆။ နတ္တို႔ အေစာင့္အေရွာက္ကို ရျခင္း၊
၇။ မီးေဘး၊ အဆိပ္ေဘး၊ လက္နက္ေဘးတို႔ မသင့္ျခင္း၊
၈။ သမာဓိရလြယ္ျခင္း၊
၉။ ႐ုပ္ရည္အဆင္း ၾကည္လင္ျခင္း၊
၁ဝ။ မေတြမေဝ(ၾကည္လင္စြာ) ေသရျခင္း၊
၁၁။ ေသေသာအခါ ျဗဟၼာ့ျပည္သို႔ လားရျခင္း။
ဒီအက်ဳိးတရားေတြေၾကာင့္ မိမိတို႔ရဲ႕ သႏၲာန္မွာ
ဤျဗဟၼဝိဟာရတရား
ဤျဗဟၼစိုရ္တရားေလးပါးကို
စြမ္းနိုင္သမမ်ွ ပြားမ်ား အားထုတ္သင့္တယ္။
ဤျဗဟၼစိုရ္တရားေလးပါးထဲက
မုဒိတာအစြမ္းေၾကာင့္ အက်ဳိးတရားခံစားရတဲ့ သာဓကေတာ့
ပေသနဒိေကာသလမင္းႀကီးရဲ႕ အသဒိသဒါန အလွဴပြဲႀကီးက အမတ္နွစ္ေယာက္အေျကာင္းပဲ
ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာျဖစ္ေနတဲ့ဇုဏွ အမတ္နဲ႔
ဣႆ မစၧရိယ ျဖစ္ေနတဲ့ ကာဠအမတ္
(ပ်င္သြားျပီ----
ကိုယ္ဖာသာရွာဖတ္ေတာ့
ဓမၼပဒအ႒ကထာ(ဒုတိဟတြဲ)
အသဒိသဒါနဝတၳဳ-- (၁၁၉) =)
ဆယ္ရက္တရားစခန္း ညတရားအျဖစ္
ေဟာၾကားခဲ့ေသာ''''ဝမ္းေျမာက္တတ္မွ ခ်မ္းသာရ-တရားေတာ္ကို အသံလည္း နားေထာင္၍ ေရးသားလိုက္သည္ )))
သင္ဆရာ ျမင္စရာ ၾကားစရာတို႔အား
အထူးေက်းဇူးတင္ကာ ဦးခိုက္လ်က္
[4:3:2018/8:10pm]
Ven Indacariya
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=833971920122960&id=576981195822035
No comments:
Post a Comment