🚴🚴🚴သင္ခန္းစာ(၄၄)🚴🚴🚴
🍥🍥🍥လကၡဏ...လကၡၽ 🍥🍥🍥
သည္...ေသာ္ လေသာ္ ဟု အနက္ေပးရန္၊
လကၡဏ ...လကၡဏ ဝႏ ၱ
လကၡၽ ...လကၡၽ ဝႏ ၱ
ဤေလးဝ တကြ႐ွိစျမဲ။
ေသာ္..လေသာ္မွာ လကၡဏ၊
ေနာက္ႀကိယာ လကၡၽ၊
လကၡဏ၌ ဆိုက္ေရာက္ေလျငား
ကံကတၱား မွတ္သား လကၡဏဝႏ ၱ၊
လကၡၽ ...၌သာ ဆိုက္ပါတံုျငား ကံ..ကတၱား
မွတ္သား လကၡၽ ဝႏ ၱ။
မွတ္သားေၾကာင္းႀကိယာသည္ လကၡဏႀကိယာ
မွတ္သားအပ္ေသာ ႀကိယာသည္ လကၡၽ ႀကိယာ၊
ဘိကၡဴ သု ဘုေတၱသု ပုရိေသာ ပစၥာဂစၦတိ၊
ဘိကၡဴ သု =ရဟန္းတို႔သည္၊ ဘုေတၱသု=စားၿပီးကုန္ေသာ္၊ ပုရိေသာ=ေယာက်ာ္းသည္၊ ပစၥာဂစၦတိ=ျပန္လာ၏။
ရဟန္းေတြ ဆြမ္းစားၿပီးခ်ိန္မွာ ေယာက်ာ္း ျပန္လာတယ္။
ဤဝါက်တြင္လည္း ႀကိယာႏွစ္မ်ိဳး ပါေနျပန္၏၊
အမွတ္အသား ျပဳ ရာတြင္ သံုးရ၏။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ သြားတယ္၊ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ျပန္လာတယ္။
စသည္ျဖင့္ အမွတ္အသား ျပဳ တတ္ၾက၏။
ထိုသို႔အမွတ္အသား ျပဳရာတြင္ သံုးရ၏။
အထက္ပါဝါက်ကိုၾကည့္ပါ....
ဆြမ္းစားျခင္းႀကိယာ (ဘုေတၱသု)ႏွင့္
ျပန္လာျခင္းႀကိယာ( ပစၥာဂစၦတိ)
ႏွစ္မ်ိဳးေတြ႔ရ၏။
ထိုတြင္ လိုရင္းႀကိယာကား
ပစၥာဂစၦတိ၊ တည္း။
ျပန္လာျခင္းကို အျခားေသာ အမွတ္အသားျဖစ္ေသာ စားျခင္းႀကိယာျဖင့္မွတ္သားအပ္၏။
သို႔ျဖစ္၍
စားျခင္းႀကိယာကား မွတ္သာေၾကာင္း
ျပန္လာျခင္းႀကိယာကား မွတ္သားအပ္ အမွတ္သားခံတည္း။
၁။ ဘုေတၱသု သည္...ေသာ္...ဟုအနက္ေပးအပ္သည္ျဖစ္၍ မွတ္သားေၾကာင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္
လကၡဏ၊
၂။ ဘိကၡဴ သု သည္....သည္...ဟုအနက္ေပးအပ္သည္ ျဖစ္၍ ဘုေတၱသု..ဟူေသာ လကၡဏ..၌ စပ္ရေသာေၾကာင့္ လကၡဏဝႏၱ ကတၱား။
၃။ ပစၥာဂစၦတိ၊ သည္ မွတ္သားအပ္ေသာ ႀကိယာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လကၡၽ ႀကိယာ၊
၄။ ပုရိေသာ..သည္...သည္..ဟုအနက္ေပးအပ္သည္ ျဖစ္၍ လကၡၽႀကိယာ၌ စပ္ရေသာေၾကာင့္
လကၡၽ ဝႏ ၱ ကတၱား။
ဤေလးပါးအခြဲ ကို မွတ္သားထားပါေလ ။
ဗလာ စာအုပ္တြင္ ေရးသား၍ အလြတ္က်က္မွတ္ပါ၊
မွတ္ခ်က္။ ။ ေလ့လာလိုသူ သင္ယူလိုသူမ်ားအတြက္သာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း.. ......
အ႐ွင္သူရိယာလကၤာရာဘိဝံသ
႐ိႈင္းဟုပ္သာမေဏေက်ာ္ေက်ာင္း
No comments:
Post a Comment