Friday, September 21, 2018

🚴🚴🚴သင္​ခန္​းစာ(၄၆)🚴🚴🚴

🎯🎯🎯ပါဠိ အ​ေျခခံသင္​တန္​း 🎯🎯🎯

🚴🚴🚴သင္​ခန္​းစာ(၄၆)🚴🚴🚴

📕📕📕ကံ​ေဟာ ဝါက် 📕📕📕

​ေဆာင္​....

ကတၱား တတိယာ ကံ ပဌမာ ရံခါ ​ေတြ႔ရလ်ွင္​။
ႀကိယာ သ​ေဘာ အပ္..ဟု ​ေႏွာ ကံ..​ေဟာ ဝါက် တြင္​။
အစ..ႏွစ္​သြယ္​ သူ႔တြက္​ခ်ယ္​၊
အလယ္​ႏွစ္​လံုး သင္​့တြက္သံုး
အဆံုးႏွစ္​ခ်က္​ ငါ့အတြက္​
မွတ္​ခ်က္​ ကံ..ႏွင္​့ယွဥ္​။

အာခ်ာတ္​ ဝိဘတ္​

​ေတ..အ​ေႏ ၱ၊
​ေသ..​ေဝွ၊
ဧ......​ေမွ၊

ဂစ ၦီယ​ေတ.. ဂစီ ၦယ​ေႏ ၱ၊
ဂစီ ၦယ​ေသ ...ဂစီ ၦ​ေဝွ၊
ဂစီ ၦ​ေယ .....ဂစီ ၦယာ​ေမွ။

ဝါက် သည္​
ကတၱား..​ေဟာ ဝါက် ၊
ကံ...​ေဟာ ဝါက် ၊ဟု
ႏွစ္​မ်ိ ဳး ျပား၏။

ကတၱား..ႏွင္​့ ႀကိယာ အရတူလ်င္​ ကတၱား ​ေဟာ
ဝါက် ျဖစ္​၏။
ကံ..ပုဒ္​ႏွင္​့ ႀကိယာ ပုဒ္​ အရတူလ်ွင္​ ကံ..​ေဟာ
ဝါက် ျဖစ္​၏။

သြား၏ စား၏ လာ၏...စသည္​၌ သြား​ေသာ သူကိုသာ ရ​ေပ၏။
သြားသူ စားသူ လာသူ သာ လိုရင္​း ပဓာနတည္​း။

အသြား ခံရတာကို မရ​ေပ။
အသြားခံ အစားခံ အလာခံ ရ​ေသာ အရာသည္​
လိုရင္​း ပဓာန မဟုတ္​​ေပ။

သြားအပ္​၏။ စားအပ္​၏။ လာအပ္​၏။ စသည္​၌ကား
အသြားခံ အစားခံ အလာခံ ရ​ေသာ အရာ ကို ရ​ေပ၏။
သြားသူ လာသူ စားသူ..သည္​ လိုရင္​းမဟုတ္​ အဓိက မက် ​ေပ။

ႀကိယာ ပုဒ္​က ဦးစား​ေသာ အရာသည္​
ကတၱားျဖစ္​က ကတၱား ​ေဟာ တည္​း။
ကံ..ျဖစ္​က ကံ..​ေဟာ တည္​း။

ထို​ေဟာ​ေသာ အ​ေဟာ ခံရ​ေသာ ပုဒ္​ကို
ပဌမာ ဝိတ္​ဘတ္​ျဖင္​့ ​ေရးသားရ၏။
မ​ေဟာ​ေသာ အ​ေဟာမခံရ​ေသာ
ကတၱားကို တတိယာ ဝိဘတ္​၊
အ​ေဟာမခံရ​ေသာ ကံ ကို ဒုတိယာ ဝိဘတ္​ ျဖင္​့
​ေရးသားရမည္​။

(​ေနာက္​ ရက္​တြင္​ ​ေဆာင္​ပုဒ္​ျဖင္​့
ထပ္​မံကာ ႐ွင္​းျပပါမည္​။ )

ပုရိ​ေသာ မဂံၢ ဂစ ၦတိ။
ဤကား ကတၱား ​ေဟာ ဝါက် တည္​း။

​ေဟာ​ေသာပုဒ္​ကို ပထမာ ဝိဘတ္​ျဖင္​့ ထားရ​ေသာ ​ေၾကာင္​့
ပုရိ​ေသာ ဟု ကတၱားကို ပထမာဝိဘတ္​ ထားခဲ့သည္​။
မ​ေဟာ​ေသာ ကံ..ကို မဂၢံ... ဟု ဒုတိယာ ဝိဘတ္​ ထားခဲ့​ေလသည္​။

ထို ဝါက် ကို ကံ​ေဟာ ဝါက် ​ေျပာင္​းလိုလ်ွင္​
မ​ေဟာ​ေသာ ကတၱားကို တတိယာ ဝိဘတ္​ထားပါ၊
ပုရိ​ေသန

​ေဟာ​ေသာကံ ကို ပဌမာျဖင္​့
မ​ေဂၢါ ဟု ျပင္​ပါ၊

ႀကိယာပုဒ္​ကို ကား ရ​ေသာ ကံအားၾကည္​့၍
မ​ေဂၢါ ဟု႐ွိ​ေလ​ေသာ​ေၾကာင္​့

သြား၏ကို
သြားအပ္​၏။ ဟုျပင္​ရမည္​။
ဂစ ၦ​ေနာင္​
​ေတ ဝိဘတ္​ ..ကံ ​ေဟာ ယ ပစၥည္​း
ယ..​ေၾကာင္​့ ဤလာ၍ ဂစီ ၦယ​ေတ ဟု ျပင္​ပါ​ေလ။
ဂစ ၦ...သြား၊
ဤ ...ယ...ပစၥည္​း...အပ္​၊
(ယ..ပစၥည္​း​ေၾကာင္​့ ဤ...လာရမည္​ )
​ေတ ဝိဘတ္​..၏ ..ဟု အနက္​ အသီးသီး ​ေပးရ​ေလသည္​။

ပုရိ​ေသန မ​ေဂၢါ ဂစီ ၦယ​ေတ။
မ​ေဂၢါ ႏွင္​့​ေတ..
မဂၢါ ႏွင္​့ အ​ေႏ ၱ၊

တြံ...​ေသ
တု​ေမွ ...​ေဝွ

အဟံ..ဧ
မယံ....​ေမွ

တြဲဖက္​ရ​ေပမည္​။

ဗလာ စာအုပ္​တြင္​ ​ေရးသား၍ အလြတ္​က်က္​မွတ္​ပါ၊

မွတ္​ခ်က္​။ ။ ​ေလ့လာလိုသူ သင္​ယူလိုသူမ်ားအတြက္​သာ ျဖစ္​ပါ​ေၾကာင္​း.. ......

အ႐ွင္​သူရိယာလကၤာရာဘိဝံသ
႐ိႈင္​းဟုပ္​သာမ​ေဏ​ေက်ာ္​​ေက်ာင္​း

No comments:

Post a Comment