🎯🎯🎯ပါဠိ အေျခခံသင္တန္း 🎯🎯🎯
🚴🚴🚴သင္ခန္းစာ(၄၆)🚴🚴🚴
📕📕📕ကံေဟာ ဝါက် 📕📕📕
ေဆာင္....
ကတၱား တတိယာ ကံ ပဌမာ ရံခါ ေတြ႔ရလ်ွင္။
ႀကိယာ သေဘာ အပ္..ဟု ေႏွာ ကံ..ေဟာ ဝါက် တြင္။
အစ..ႏွစ္သြယ္ သူ႔တြက္ခ်ယ္၊
အလယ္ႏွစ္လံုး သင့္တြက္သံုး
အဆံုးႏွစ္ခ်က္ ငါ့အတြက္
မွတ္ခ်က္ ကံ..ႏွင့္ယွဥ္။
အာခ်ာတ္ ဝိဘတ္
ေတ..အေႏ ၱ၊
ေသ..ေဝွ၊
ဧ......ေမွ၊
ဂစ ၦီယေတ.. ဂစီ ၦယေႏ ၱ၊
ဂစီ ၦယေသ ...ဂစီ ၦေဝွ၊
ဂစီ ၦေယ .....ဂစီ ၦယာေမွ။
ဝါက် သည္
ကတၱား..ေဟာ ဝါက် ၊
ကံ...ေဟာ ဝါက် ၊ဟု
ႏွစ္မ်ိ ဳး ျပား၏။
ကတၱား..ႏွင့္ ႀကိယာ အရတူလ်င္ ကတၱား ေဟာ
ဝါက် ျဖစ္၏။
ကံ..ပုဒ္ႏွင့္ ႀကိယာ ပုဒ္ အရတူလ်ွင္ ကံ..ေဟာ
ဝါက် ျဖစ္၏။
သြား၏ စား၏ လာ၏...စသည္၌ သြားေသာ သူကိုသာ ရေပ၏။
သြားသူ စားသူ လာသူ သာ လိုရင္း ပဓာနတည္း။
အသြား ခံရတာကို မရေပ။
အသြားခံ အစားခံ အလာခံ ရေသာ အရာသည္
လိုရင္း ပဓာန မဟုတ္ေပ။
သြားအပ္၏။ စားအပ္၏။ လာအပ္၏။ စသည္၌ကား
အသြားခံ အစားခံ အလာခံ ရေသာ အရာ ကို ရေပ၏။
သြားသူ လာသူ စားသူ..သည္ လိုရင္းမဟုတ္ အဓိက မက် ေပ။
ႀကိယာ ပုဒ္က ဦးစားေသာ အရာသည္
ကတၱားျဖစ္က ကတၱား ေဟာ တည္း။
ကံ..ျဖစ္က ကံ..ေဟာ တည္း။
ထိုေဟာေသာ အေဟာ ခံရေသာ ပုဒ္ကို
ပဌမာ ဝိတ္ဘတ္ျဖင့္ ေရးသားရ၏။
မေဟာေသာ အေဟာမခံရေသာ
ကတၱားကို တတိယာ ဝိဘတ္၊
အေဟာမခံရေသာ ကံ ကို ဒုတိယာ ဝိဘတ္ ျဖင့္
ေရးသားရမည္။
(ေနာက္ ရက္တြင္ ေဆာင္ပုဒ္ျဖင့္
ထပ္မံကာ ႐ွင္းျပပါမည္။ )
ပုရိေသာ မဂံၢ ဂစ ၦတိ။
ဤကား ကတၱား ေဟာ ဝါက် တည္း။
ေဟာေသာပုဒ္ကို ပထမာ ဝိဘတ္ျဖင့္ ထားရေသာ ေၾကာင့္
ပုရိေသာ ဟု ကတၱားကို ပထမာဝိဘတ္ ထားခဲ့သည္။
မေဟာေသာ ကံ..ကို မဂၢံ... ဟု ဒုတိယာ ဝိဘတ္ ထားခဲ့ေလသည္။
ထို ဝါက် ကို ကံေဟာ ဝါက် ေျပာင္းလိုလ်ွင္
မေဟာေသာ ကတၱားကို တတိယာ ဝိဘတ္ထားပါ၊
ပုရိေသန
ေဟာေသာကံ ကို ပဌမာျဖင့္
မေဂၢါ ဟု ျပင္ပါ၊
ႀကိယာပုဒ္ကို ကား ရေသာ ကံအားၾကည့္၍
မေဂၢါ ဟု႐ွိေလေသာေၾကာင့္
သြား၏ကို
သြားအပ္၏။ ဟုျပင္ရမည္။
ဂစ ၦေနာင္
ေတ ဝိဘတ္ ..ကံ ေဟာ ယ ပစၥည္း
ယ..ေၾကာင့္ ဤလာ၍ ဂစီ ၦယေတ ဟု ျပင္ပါေလ။
ဂစ ၦ...သြား၊
ဤ ...ယ...ပစၥည္း...အပ္၊
(ယ..ပစၥည္းေၾကာင့္ ဤ...လာရမည္ )
ေတ ဝိဘတ္..၏ ..ဟု အနက္ အသီးသီး ေပးရေလသည္။
ပုရိေသန မေဂၢါ ဂစီ ၦယေတ။
မေဂၢါ ႏွင့္ေတ..
မဂၢါ ႏွင့္ အေႏ ၱ၊
တြံ...ေသ
တုေမွ ...ေဝွ
အဟံ..ဧ
မယံ....ေမွ
တြဲဖက္ရေပမည္။
ဗလာ စာအုပ္တြင္ ေရးသား၍ အလြတ္က်က္မွတ္ပါ၊
မွတ္ခ်က္။ ။ ေလ့လာလိုသူ သင္ယူလိုသူမ်ားအတြက္သာ ျဖစ္ပါေၾကာင္း.. ......
အ႐ွင္သူရိယာလကၤာရာဘိဝံသ
႐ိႈင္းဟုပ္သာမေဏေက်ာ္ေက်ာင္း
No comments:
Post a Comment